תעשייה וניהול – קורסים והעשרה

תעשייה וניהול – קורסים והעשרה

תעשייה וניהול - קורסים והעשרה
תעשייה וניהול – קורסים והעשרה

במהלך לימודיו מהנדס התעשייה וניהול לומד את כל היסודות של המתמטיקה, הפיזיקה, הנדסת המחשב, אשר ביחד נותנות את הבסיס האיתן אשר עליו הידע של כל מהנדס בנוי.

אחר-כך נבנה נדבך נוסף בתחומים אשר יחזקו את הידע בתחומים שכל מהנדס תעשייה צריך. סטטיסטיקה, חקר ביצועים, וכל הצד ההתנהגותי: ארגונומיה, פסיכולוגיה וגם הצד של מדעי הניהול, היות ומהנדס תעשייה וניהול צריך להכיר את כל הצד הניהולי של הארגון.

מהנדסי תעשייה וניהול ניתן למצוא בכל מקום בתפקידים מגוונים כמנהל פרויקטים, מנהלי ייצור, מנתחי תהליכים ארגוניים ואחר כל הם מגיעים לכל רובדי התפקידים בארגון אם זה מנהל רכש, מנהל תפעול, מנהלי שיווק, מנהלי משאבי אנוש, וכמובן סמנכ"לים ומנכ"לים.

מהנדס תעשייה וניהול צריך להיות המנצח על התזמורת הוא צריך לאמן את התזמורת צריך להכשיר ולהביא את הכול שיעבוד ביחד בארגון. כלומר אם הארגון רוצה לעשות שינוי צריך משהוא לתכנן את השינוי הזה. מישהו לנתח את התהליכים מישהו לראות לעשות כך שזמני הביצועים יהיו יותר קצרים יותר יעילים שהרווחיות תעלה. היום אין ארגון רציני שאין בו מהנדסי תעשייה וניהול שהם בלב קבלת ההחלטות וההתנהלות של הארגון.

לאחר סיום לימודיו וגם לאחר שהחל בעבודתו המקצועית, מהנדס תעשייה וניהול חייב להיות מעודכן בחידושים, במגמות ובטכנולוגיות חדשות ומתפתחת. ארגונים מצפים ממהנדס תעשייה וניהול, להביא בשורות חדשות אשר יכולות לייעל ולשפר תהליכים ורווחיות.

יעד ניהול – בהנהלת רן פרייז היא חברת ייעוץ המתמחה בכל תחומי הנדסת תעשייה וניהול, ארגון ושיטות, כתיבת נהלים, ניהול רזה. לפרטים ניתן ליצור קשר למספר: 077-5490026.

מאמרים נוספים

השותפים בכתיבת נהלי ISO

השותפים בכתיבת נהלי ISO לפני תחילת מלאכת כתיבת נהלים בהקמת מערכת איכות ISO, יש לקבוע מי הם הגורמים

שיפור היעילות הארגונית: כוחם של תרשימי זרימה בנהלים

מבוא בסביבה העסקית המהירה של היום, ארגונים מחפשים כל הזמן דרכים לשפר את היעילות שלהם ולייעל את

נהלי חירום ומשבר: מדריך מקיף להיערכות ומענה

בעתות מלחמה או לחימה, מצבי חירום ומשבר מחייבים פעולה מהירה ומוכנות למזעור נפגעים ונזקים אירועים

נהלי מדיניות – נהלי עבודה – הוראות עבודה

נהלי מדיניות - נהלי עבודה - הוראות עבודה נהלים, נהלי עבודה ומעליהם נהלי המדיניות, יכולים להוות

חברת ייעוץ ארגוני

יעד ניהול

הנדסת תעשייה וניהול
ומערכות מידע ERP

    לייעוץ ראשוני חינם התקשרו 077-5490026

    או מלאו את הפרטים שלכם ונחזור בהקדם




    צרו קשר